5 maj 2015

Głos mego serca - Rozdział 9

-Jak pokazuję się słowa" Kocham Cię"?- Zapytał w jeden z jesiennych wieczorów, który przeznaczyliśmy na naukę języka migowego.
Pokazałem mu, a on zapytał o moje imię w tym języku, więc znów zrobiłem dość skomplikowany ruch ręką. Po kilkunastu minutach, podczas których uczył się, a ja surfowałem w Internecie szturchnął mnie w ramie i zaczął "mówić"
"Kocham Cię Eryk"
Właśnie te słowa spowodowały, że tej nocy i kilka następnych miałem problem z zaśnięciem.

*

Brunet zaczął zachowywać się wobec mnie dziwnie. Unikał mnie i prawie nic nie mówił, a kiedy go dotykałem spuszczał głowę i zaciskał dłonie w pięści. Nie powiem żeby mnie to nie raniło, bo raniło strasznie, ale widziałem, że coś go trapi i to coś gorszego niż mnie.

1 komentarz:

  1. Witam,
    no ciekawe, o co może chodzić...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń